Det är alltid en speciell känsla när de första bidragen kommer in och festivalen sakta börjar ta form.
Precis som tidigare år ser vi redan nu en härlig och oväntad blandning av stilar och genrer. Varje film bär på sin egen berättelse, sitt eget uttryck och sitt eget sätt att se på världen. Det är just det som gör KAN Filmfestival så spännande, att inget är likt det andra.
Hur skulle ni beskriva stilen i den här filmen från Filmbasen på Diabasen DV?
